Gallant Unicorn

Den nya hästen blev en Duskgirl!

Jag laddade ju upp en bild med olika hästar och den som fick flest röster var faktiskt det bruna
Arabiska fullblodet! Jag blev faktiskt glad när jag såg det för det var ju ett bra tag sen jag levlade en Arab!
 
Sasha Duskgirl tyckte att jag skulle döpa den till Duskgirl, sagt och gjort och här är hon!
 
Hur söt? Jag har ju knappt några hästar med feminina namn så jag antar att det här är typ mitt första sto?
Vad tycker ni? Passar hon i brunt och vitt? :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Jätte fin 😊

2016-04-13 @ 15:42:50
Postat av: Lily Flowerfire

Hej! Kan du inte fylla på med olika outfits under kategorin Outfits? Vore underbart, för har liksom ingen outfit jag gillar, och har liksom inte heller några ideer och sitter och bläddrar igenom hela din blogg på olika bilder.
Älskar din blogg <3

2016-04-13 @ 16:46:09
Postat av: Bianca Waterlund

En häst jag länge velat ha😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

2016-04-13 @ 16:59:53
Postat av: Bianca Waterlund

En häst jag länge velat ha😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

2016-04-13 @ 16:59:57
Postat av: Bianca Waterlund

En häst jag länge velat ha😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

2016-04-13 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: