Gallant Unicorn

Hej då örnarna!

Idag fick vi lämna tillbaka örnarna som vi haft till låns från Walking Eagles i två veckor.
De två veckorna gick alldeles för fort!
 
 
 
Jag mår helt ärligt inte så jättebra, har ont i hela kroppen och migrän så jag tänker inte sitta och skriva ett långt inlägg nu för det kommer bara bli rörigt. Jag ska fixa lite mat, duscha och krypa upp i soffan så lär jag sitta här om några timmar när jag mår bättre och skriva ett längre inlägg om hur det gick till när vi lånade örnarna...
 
Ha det så bra så länge :)

Kommentarer
Postat av: Potatispaj

Oj, asså när jag gick in på din blogg så hade du skrivit inlägget för 4 minuter sen :o, krya på dig ❤️

Svar: tack <3
ssohaley.blogg.se

2016-04-24 @ 20:45:47
Postat av: Christelle

Krya på dig!💕

Svar: tack <3
ssohaley.blogg.se

2016-04-24 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: