Gallant Unicorn

Ibland vill jag vara som min karaktär på SSO

Med det menar jag inte att jag vill ha stelt hår och en ojämn rumpa utan jag vill ha den där magiska förmågan att alltid se frisk och fräsch ut! 
Jag vaknade av att jag frös för några timmar sedan. Tio minuter senare hade jag slängt iväg mitt täcke och sovrummet kändes ungefär så som jag föreställer mig vulkanen på SSO. 
Så varmt! Och sen blev det kallt och jag hackade tänder. Höll jag på att bli galen? Nej det var bara lite mysig feberfrossa... Trevligt! Eftersom mitt immunförsvar rent ut sagt är helt nere i botten på grund av min sjukdom (PPP) och medicin så räcker det med att någon tänker på en förkylning när jag är i samma rum typ. Så nu är det bara att vänta ut det hela och jag ska försöka att uppdatera här som vanligt, vi har en lektion med klubben ikväll som jag inte vill missa så den vill jag ju berätta om! Men bara så att ni vet att jag inte har blivit kidnappad om det blir lite tyst här ❤️

Fina Moni har gjort bilden, så söt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan ge dig lite av mitt immunförsvar då jag inte varit sjuk sedan jag var 6-7 år gammal. 😉

Svar: Haha tar gärna emot om du vill dela :D
ssohaley.blogg.se

2016-04-19 @ 09:54:31
Postat av: Klara lightbaker

Åå stackare xc kryapådig <3

Svar: Tack <3
ssohaley.blogg.se

2016-04-19 @ 15:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: