Gallant Unicorn

Inför kvällens lektion

Ikväll ska vi ha en lektion med vår ridlärare Karin, det som står på schemat är att vi ska ha en uteritt och hoppning i terrängen så det ska bli riktigt kul att se vad Karin har hittat på!
 
Så här ser min outfit för kvällen ut:
 
Det hade hunnit bli ganska mörkt i spelet när jag gjorde min outfit men jag tror att det syns ganska bra ändå va? Jag är egentligen inget stort fan av rosa men jag tycker färgen passar så bra på den här hästen så det blev rosa ändå! Jag tänkte ta bruna stövlar och handskar med men det blev lite för mycket med allt brunt så jag bytte till svart ändå för att stövlarna inte skulle flyta ihop för mycket med sadeln.
 
Vi ska mötas vid Birdie och trots att jag spelat sedan 2011 så har jag fortfarande problem med att hitta den lilla pippin så jag drog med mig Phoebe för att leta reda på Birdie mitt i natten haha!
 
Jag parkerade Pearl vid Birdie när jag loggade ut för att jag inte skulle behöva leta ingör eventet haha!
Så nu är det bara att vänta och jag hoppas att det hjälper med en Ipren för jag har feber och känner mig helt mosig i huvudet... Men jag vill så gärna vara med på eventet så jag biter ihop haha!

Kommentarer
Postat av: Ebba Youngland

Fin outfit! <3 Vart köpte du byxorna? :)

Svar: Man får dem via arkeologin :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-19 @ 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: