Gallant Unicorn

Intervju med Lorraine Beegirl

Lorraine Beegirl
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Jag hade ett konto för några år sedan, men slutade spela sen. Men nu förra året(tror jag?) så började jag igen, med ett nytt konto. 

Är du StarRider?
Ja, lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nej, är klubblös eftersom jag sällan kan komma på event. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, helt klart. Vill så gärna ha en grå istället för mörkbrun!
 
Hur ofta och hur länge spelar du? 
Förut spelade jag nästan varje dag, men nu blir det typ en eller två gånger i veckan, och då spelar jag ungefär 2-3 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Ja, Howrse. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Att man kan hitta så fina personer där☺️ 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min morganhingst Marbleghost är min favorithästar. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Nej. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Högtalarna till min dator fungerar väldigt sällan, men när de fungerar har jag ljudet från spelet. När de inte gör det så lyssnar jag inte på nånting. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Det vet jag faktiskt inte haha. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag kollar på några då och då, men är inte direkt en trogen läsare till någon. 

Önskeras i spelet? 
Jadu... Det måste nog vara shetlandsponny, och att de hade en annan form än de andra ponnyerna. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Det måste nog ha varit när jag gick med i Dragon Tide, det är/var den bästa klubben jag varit med i. Den upplöstes tyvärr. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Haha jag är nog bara en random person som bara lallar runt och gör uppdrag😹 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Som sagt så började jag spela för flera år sedan, och jag tror det var en annons i Min Häst. 

Vart har du ditt hemstall? 
Vingården. 

Önskefunktion i spelet? 
Att man kunde göra om hemstallet lite som man vill ha det, boxar där hästarna liksom bytte positioner, tex stod med huvudet utanför boxdörren, låg ner osv. Och att de bytte positioner naturligt inte bara att de bara poff byter position, utan att de verkligen lade sig ner eller vad det nu kan vara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: