Gallant Unicorn

Jag kom precis ihåg varför jag inte gillar att fiska...

Eftersom fisky (Therese Fishgirl) har varit utomlands över helgen så hjälpte jag henne med de dagliga uppdragen på Sydhoven. När jag var klar med det så snokade jag igenom hennes rykte hos de olika fraktionerna och upptäckte att det var flera som hon var nära att gå upp en ryktesnivå hos. Så jag drog iväg och byggde rykte där med. Bland annat med fisket. Det var ju ett tag sen jag fiskade så det blir kul, tänkte jag.
 
Det blev det inte. Jag var så himla frustrerad att jag lämnade stackars Therese där med sitt spö och åkte och köpte choklad. Blev det bättre av att jag hade choklad? Nej... Men det kändes bättre haha!
 
 
 
Finns det något mer frustrerande än just den där texten?
 
Jag fruktar den dagen då vi får börja fiska på Sydhoven och i Epona. För jag är ganska säker på att vi kommer att få göra det i framtiden. Men det kan ju samtidigt vara trevligt att ha något att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: