Gallant Unicorn

Min nya favorit-NPC

Jag gillar verkligen Eremiten. Han verkar så mysig!
 
Sedan Sydhoven öppnade så har jag jobbat med att bygga rykte så fort som möjligt, dels för att jag vill veta om vi kommer att få köpa en av vildhästarna. Eller, adoptera som Eremiten säger. Men även för att jag vill veta mer om Eremiten. Av de nya NPC:erna som kommit till spelet under den senaste tiden så är han nog min favorit! Jag kan verkligen känna igen mig i honom, människor är så jobbiga ibland haha!
 
Vi får ju väldigt lite rykte varje dag, men jag är lite mer än halvvägs så nu börjar det bli spännande!
Kanske får vi uppdrag med just Eremiten i morgon vid uppdateringen? Jag hoppas på det! 
 
Och så vill jag så klart veta mer om hans små hästar, de är ju helt gudomligt söta! Titta bara på den här sötnosen som fortfarande var trött när jag loggade in i morse och gjorde de dagliga uppdragen hos Eremiten!
 
Vad vet vi egentligen om Eremiten utöver att han inte är så överdivet förtjust i andra människor men älskar de små vildhästarna? Nästintill ingenting, och jag tror att det är därför jag är så nyfiken på att få höra hans historia!

Kommentarer
Postat av: Sally monsterlake

Alltså inget illa menat meen.. förtsa gången jag såg honom så trodde jag att det var en blandning av en hamster och en människa. Och jaa vildhästarna ä nästan för söta

Svar: Haha ja han kanske inte är den vackraste på Jorvik, man jag tycker hans charm väger upp för hans utseende 😊
ssohaley.blogg.se

2016-04-26 @ 14:44:58
Postat av: Elly

Missade mina dagliga igår, men annars har jag gjort alla dagliga varje dag sedan i onsdags :)
Men vildhästarna wow! Tror det blir som fjordingarna (som du sa). Och Eremiten, jag ba': OMG OMG vill veta mer!!

2016-04-26 @ 15:21:12
Postat av: Hannah Masterhill

Bara älskar alla dina outfits, så jag undrade om du kunde lägga upp outfitideér eller nåt liknande ibland? 😍

Svar: Tack! Jag lägger upp outfits då och då, men jag har en kategori med outfits med :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-26 @ 19:14:56
Postat av: Ida

Har du sett att vildhästarna har lite hovskägg? :D

Svar: Jaaa, älskar det!
ssohaley.blogg.se

2016-04-26 @ 19:45:21
Postat av: Hazel Oaklord

Haha jag gillade också honom, bara för att jag är precis likadan ibland :D

Svar: Haha samma här :D
ssohaley.blogg.se

2016-04-27 @ 18:42:04
Postat av: Tyra Yellowgirl

Åh, tycker att han värkar som värsta kram go'a morfarn. 😋🐴

Svar: Men eller hur? :D
ssohaley.blogg.se

2016-05-08 @ 10:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: