Gallant Unicorn

Mina gula favoriter

Igår så avslutade Nemo sin vecka med en fotografering!
Jag passade så klart på att ta lite bilder under själva fotograferingen med, visst var vi fina?
 
 
 
Fina Rockmormor (aka Amanda Wolfdaughter) är på väg hem till mig irl just nu, myyys!
 
 
 
Hade ju dolt gränssnittet för att kunna fota och en spelare verkade inte riktigt förstå det här med att acceptera att jag nekade en vänförfrågan. På riktigt, om du spammar på det här sättet så kommer du aldrig att bli min vän. Det här var efter att jag förklarat att jag ville spara den sista platsen på min lista till en irl-vän.
 
I alla fall, det var riktigt kul att se så många från klubben uppradade på samma ställe samtidigt :D 

Kommentarer
Postat av: Sally monsterlake

Detta har inget med detta inlägg att göra (fina bilder ändå) Men jag gillar verkligen den nya blogg designen :D Och speciellt musmodell saken sååååååååå fiiin :DDD

Svar: Det är Sture som gjort designen så du får gå och klappa på henne :D
ssohaley.blogg.se

2016-04-08 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: