Gallant Unicorn

Nadine behövde få lite uppmärksamhet

Eftersom jag itne hat någon häst att levla eller några rykten att bygga på Haley Rainstorm så
hoppade jag in på mitt Nadine-konto och tog tag i levlandet av hästarna där...
 
Ni som tittat på mina videor med levlingshäng, skulle det bli väldigt förvirrande om jag filmade några från det här kontot? För här finns det hästar att levla haha! 
 
Drog med mig den stackars Friesern till Dinodalen med, det gick såååå segt!
 
Jag kommer nog inte hinna spela så mycket idag, ska åka och leka med Fisky och kidnappa med mig henne hem tänkte jag mjehe. Så kommer antagligen att missa eventet ikväll, bleh...

Kommentarer
Postat av: Ellie Cloudforce

Jag tycker inte att det skulle bli förvirrande om du filmade levling på nadines konto!

2016-04-05 @ 09:25:35
Postat av: Christelle

Gör som du vill! Om du vill filma från Nadine kontot så gör det. ;)

2016-04-05 @ 14:18:46
Postat av: DorisDawnforest

Du får gärna filma levlingshäng på Nadinekontot!

2016-04-05 @ 16:08:23 - http://Teamandalusian.blogg.se
Postat av: Izabella Fastside

För mig spelar det absolut ingen roll vilket konto det är inspelat på, lika kul att titta på hursom :)

2016-04-06 @ 12:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: