Gallant Unicorn

Nu borde väl träden ha tinat?

Jag trodde faktiskt att de skulle fixat träden i och omkring träsket redan veckan efter att de tog bort snön, att det var en tillfällig miss... Nu har det gått månader och träden är fortfarande vita...
 
Visst det var jättefint med snö på träden, när det var snö i resten av spelet med...
Nu ser de bara mögliga och sjuka ut så jag hoppas verkligen att de fixar till det här snart!
Jag saknar den där mystiska och nästan lite djungelaktiga känslan som träsket gav innan!
 
Hittade ingen bild som var tagen i träsken innan snön kom (vi hann ju knappt se träden i tinad form innan snön kom till Jorvik och gjorde träden vita) men det är ju likadana träd som i träsket i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Bianca Waterlund

Var är du på nedre bilden??? Det är inget ställe jag har sett... Har sett de träden på ett ställe och det är de vita epona träden.

Svar: Det är mellan Månskärebyn och tävlingen som hör till Månskärebyn :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-22 @ 16:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: