Gallant Unicorn

Nu var det färdiglevlat

Silenthill blev level 15 igår så nu har jag ingen häst att levla, igen haha!
Jag har precis spelat in en uppdaterad hemstallsvideo så just nu håller jag på att rendera den,
så fort den är klar så ska jag ladda upp den på youtube! Utöver det så står det lite still på spelfronten,
eftersom jag inte har någon häst att levla och inte har några dagliga jag behöver göra för ryktets skull 
så har jag inte jättemycket att göra inne i spelet just nu. Visst är Silenthill fin?
 
 Jag har en hel del att spela in till nästa avsnitt av Onyx med, men just nu är det lite svårt att hitta en tid som passar alla för att spela in så vi kämpar på med det... Men jag lovar att avsnittet kommer snart, ska försöka bli klar med allt innan den här veckan är slut i alla fall! Annars då? Har ni haft en bra påsk? :)

Kommentarer
Postat av: Potatispaj

Min påsk har varit ganska bra

2016-04-04 @ 16:45:01
Postat av: Catalina

Åh vilken fin utrustning, finns den att köpa på gallerian? Kan inte minnas att jag sett dem benlindorna någonstans :/

Svar: Är relativt säker på att all utrustningen på bilden är från gallerian 😊
ssohaley.blogg.se

2016-04-04 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: