Gallant Unicorn

Nu var det slut på det roliga...

 
Haha jag ville inte logga ut när jag hade kommit in i det nya området så det här var nog lika bra!
Måste åka och handla mat (salladen är slut, katastrof!) men ville inte slita mig från att det nya...
 
Jag satt och log när jag gjorde uppdragen och upptäckte alla de nya platserna, jag har en känsla av att det kommer att vara värt att bygga upp rykte fort med så det ska bli så kul att ha något att göra när man loggar in!
 
Jag vill inte spoila för er som inte kunnat spela än, men de här små hästarna har ni ju antagligen redan sett om ni tittar på The Starstable Show så de tänker jag faktiskt ladda upp en bild på. Jag dör lite, så gulliga!
 
Jag är helt kär i den bruna, den är så perfekt! Okej, jag är kär i alla. De är så fina, med välgjorda och realistiska färger och tecken och jag vill bara ha allihopa i en liten mysig vildhästklump i mitt stall!
 
 
 
 
 
Min nya sysselsättning i spelet kommer helt klart att bli vildhästmys. Det är en grej nu... Okej?

Kommentarer
Postat av: Ebba Youngland

Haha jag red runt där på fälten i 1 timme, sen såg jag de tillslut haha

2016-04-20 @ 17:29:42
Postat av: Denise Southlake

åh blir så arg.. Ser inte vildhästarna, har letat som en galning överallt men det måste vara någon bugg.

Svar: Men åh :/
ssohaley.blogg.se

2016-04-20 @ 18:02:12
Postat av: Julie

Alltså den bruna är verkligen GOALS! *-*
Gillar den musgråa också!

2016-04-20 @ 19:12:07
Postat av: Matilda Lightninglund

Asså, tycker att isabellerna är så gölliga! Vill sååååååå gärna ha en sådan cx Jag bara sitter och stirrar på den hos eremiten cx

2016-04-21 @ 07:30:39
Postat av: alva lightningstar

eremiten säger ju att han kanske kan låta dig adoptera en ;)

Svar: Ja, jag hoppas verkligen vi får veta mer om det snart :D
ssohaley.blogg.se

2016-04-22 @ 14:37:59 - http://alvalightningstar.blogspot.fi
Postat av: Potatispaj

Fuxen *-* även isabellen

2016-04-22 @ 19:37:23
Postat av: Rebecca Spiderstar

Hej,
Idag så redigerade jag en bild på dig och den bruna vildhästen.
Skulle bli sjukt glad om du skulle vilja gå in på min blogg och titta på bilden:)
Skulle också bli glad om du kommenterar vad du tycker om den:)

Svar: Åh den var jättefin! Tack <3
ssohaley.blogg.se

2016-04-23 @ 23:05:28 - http://rebeccaspiderstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: