Gallant Unicorn

Och nu väntar vi...

Jag är fortfarande inte helt frisk men känner mig mycket piggare idag så förhoppningsvis går det åt rätt håll! Just nu sitter jag, som många andra kan jag tänka mig, och uppdaterar nyhetssidan då och då för att se om de lagt upp nyheterna än. Ibland är de ju så himla snabba med att få upp dem och jag är så nyfiken!
 
Var inne på lite mitt konto på FireStar igår och låste upp Sydhoven, hade helt glömt bort det av någon anledningoch jag vill ju ha tillgång till alla områden i spelet på alla mina konton. Eller alla och alla, jag har tre som jag spelar aktivit på sen har jag några konton som jag inte har levlat upp till så hög level...
 
Vad hoppas ni på idag? Jag hoppas på mer information om gullegubben på bilden, kanske något litet uppdrag, kläder eller information om vildhästarna. Är fortfarande nyförälskad i Sydhoven så jag är nöjd med vad som haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: