Gallant Unicorn

Vill du ha en bild att redigera?

På Facebook så händer det ofta att spelare efterfrågar bilder för att redigera.
Så jag tänkte att jag skapar en ny kategori med bilder som det är fritt fram att spara från min blogg!
Jag skulle ju uppskatta om ni skriver att bilden är från mig, men jag kommer inte att hota er med polisen om ni inte gör det. Jag känner att det ändå är så lätt att bara ta en bild utan tillåtelse, så jag ger er helt enkelt tillåtelse att ta bilder från den här kategorin! Som sagt, jag blir glad om ni skriver att ni tagit originalbilden från min blogg men det är inget måste! Ha så roligt med redigeringarna! 
 
Har inte alla bilderna på min dator just nu, men jag kommer att fylla på den här kategorin senare!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här kategorin kommer som sagt att fyllas på med fler bilder senare :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Spiderstar

Hej, jag undrar om du vill att jag ska redigera en åt dig. Om du vill det kan jag göra det för jag älskar att redigera bilder;)

Svar: Det kan du absolut göra om du vill :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-08 @ 07:27:05 - http://rebeccaspiderstar.blogg.se/
Postat av: Rebecca Spiderstar

Nu är bilden klar:) Ska ladda upp den på min blogg så kan du se den :)

Svar: Vad fin den blev! :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-09 @ 09:50:31 - http://rebeccaspiderstar.blogg.se/
Postat av: Rebecca Spiderstar

Tack:)

2016-04-11 @ 12:49:55 - http://rebeccaspiderstar.blogg.se/
Postat av: Ebba Youngland

Vart köpte du byxorna på bild 8? 😸

Svar: De heter ''Bruna elitridbyxor'' och man får dem från arkeologin i Dinodalen :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-18 @ 18:34:08
Postat av: Sushi 🖤

Verkligen bra!

2017-05-01 @ 18:50:47 - http://ssosandras.blogg.se/
Postat av: Alva Lionrock

Ååh!! Fina bilder! Men var har du knäppt bild nummer 13?

Svar: Vid Butter Hill utanför Månskärebyn :)
ssohaley.blogg.se

2017-05-14 @ 10:20:34
Postat av: Juans Diamondrider

JAG ÄLSKAR ALLA BILDERNA!!! (Ursäkta om ni tyckte att jag överdrev med capes lock, är inte så seriös ehe) Tyckte särkilt mycket om den bilden med bara Thunderdancer så jag tror jag redigerar den lite om jag får... Är det ok Haley? Vill bara vara säker! P.S. Du är bäst!!!💖💖💖❤️❤️❤️❤️

2017-08-09 @ 18:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: