Gallant Unicorn

Bästa skådespelarna

Jag älskar att spela in till Onyx på kvällarna, de jag spelar in med är helt galna. Och helt underbara!
Kan ju tyvärr inte visa alla bilderna jag tog eftersom ja, då kommer jag spoila haha! 
Men så här sött klädde Sasha upp sig när jag bad henne ta på sig en pyjamas...
 
Det blir ofta så att vi sitter kvar och hittar på dumheter efter jag filmat klart, här så såg det ut när vi undersökte varandras navlar (Ehe ja alltså våra karaktärers navlar. Dock så känns det lite som något vi skulle kunna göra irl med haha!) och jag insåg att Fiskys kropp är lite trasig. Det där ser inte så bra ut, Fisky borde nog uppsöka en läkare för hon är nämligen av på mitten? :O Kolla glipan mellan hennes byxor och hennes hud haha!
 
 
Varför vi har så lustiga kläder?
Ja vi hade ju ett litet pyjamasparty så där sporadiskt planerat mitt i natten! Så mysigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: