Gallant Unicorn

Dålig levlingsdag?

Ni vet hur folk säger att de har bra och dåliga hårdagar?
(Jag har alltid en dålig hårdag #cry haha! Livet med lockigt och tjockt hår...)
 
Tror ni man kan ha bra och dåliga levlingsdagar?
Jag känner i alla fall att jag har det, för vissa dagar går hela levlingsrundan sååå himla bra!
Jag slår mina personliga rekord, jag kraschar inte in i saker, alla banor går enkelt och smidigt...
Bilder från fredagen:
Nej jag har inte bytt outfit alls sedan i fredags eftersom jag inte varit hemma, annars brukar jhag försöka byta outfit ofta för att mina bilder inte ska bli tråkiga att titta på för jag känner att det blir lite trist att titta på bilder där en person ser likadan ut i flera dagar och mer eller mindre alltid har samma outfit :)
 
 
Och så finns det de där dagarna när allt går åt skogen.
Jag fastnar i saker, kraschar in i hinder, skärmen är röd hela tiden, hästen vägrar hoppa helt utan anledning... Ja ni förstår nog vad jag menar?
Bilder från söndagen:
 
 
Så. Vad beror det här på? Visst, när jag spelar in levlingshäng så är jag väldigt ofokuserad på själva levlandet eftersom jag läser kommentarer/frågor samtidigt. Så då har jag en ursäkt för att krascha.
Men, när jag (som igår) sitter där i lugn och ro och lyssnar på creepypasta/let's not meet-videor (ja ni får tycka att jag är skum, det är okej haha! Det är väldigt rogivande för mig att lyssna på sånt!) och har full koll på vad jag gör i spelet? Varför går det så dåligt då? Det är som att vissa dagar är jag dömd att misslyckas redan när jag loggar in...
 
Är det så för er med eller har ni mer balans i levlandet än vad jag har? 
 

Kommentarer
Postat av: Amedea

Oftast går det bra, men ibland så failar jag..

2016-08-01 @ 10:20:57
Postat av: Zoe Pineson

Har du också lockigt hår? haha a du har ju rätt med att varje dag är en dålig hår dag men jag klippte mitt kort och mitt hår är lite bättre nu iaf xD

Svar: Haha ja, mitt hår är så himla tjockt så jag tror att det skulle bli som en stor fluffboll om jag klippte det kort... Men jag hade gärna gjort det annars :P
ssohaley.blogg.se

2016-08-01 @ 22:31:32
Postat av: Hanna Westnose

Haha, kan ha helt olika dagar :p Vissa dagar går det asbra, slår rekord osv, andra dagar ger jag upp efter fyra tävlingar för jag blir bara förbannad haha! Har också tjockt hår, och lockigt, dock typ våglockigt så det hänger, men flera tror att jag lockar det varje dag haha!

2016-08-04 @ 01:12:00
Postat av: Erica

Haha! Har också världens tjockaste, längsta, lockiga hår😂 #hatelifetogether😂 Omöjligt att klippa det dessutom, krullar ju bara upp sig om man klipper en millimeter för kort 🍉

2016-08-06 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: