Gallant Unicorn

En hel dag med uppdrag

Jag började med att göra öppet hus-uppdragen vid Jorvikstallet på mitt konto på Firestarservern, sen tog jag mig an uppdragen på Sasha's andra konto Riley. Jag behöver få in det kontot i Epona för min serie och ja, det tog mycket längre tid än jag väntat mig!
 
Som ni kanske ser så hade jag så klart missat att köpa stallhjälp till mitt konto så min häst var väldigt ledsen. Men det gick ändå! Lite extra XP är ju alltid trevligt!
 
Sen tog jag mig an Riley. Åh jösses, jag tänkte att ''Aja nån halvtimme med uppdrag så borde jag få uppdraget där man låser upp Epona!''. Jag hade väldigt fel, jag har suttit och betat av uppdrag mer eller mindre hela dagen.
 
 
Det blev inte lättare när ett uppdrag där man ska prata med Fripp (med flera) i druidcirkeln helt plötsligt valde att bugga ur totalt...
 
Jahapp? Som ni kanske minns (om ni gjort uppdraget så klart) så ska hela den här platsen omges av ett rosa/lila ljus och druiderna ska stå i eh halvcirkel med Fripp i mitten. Jag kunde inte komma därifrån, så jag fick relogga. Sen kunde jag prata med Fripp, men då rullade samma text om och om igen så jag fick relogga ytterligare tre gånger innan jag kunde slutföra uppdraget. Aja, det var ju lite spännande att se druidcirkeln i ''dagsljus'' haha!
( Så här ''ska'' det se ut när uppdraget fungerar som det ska.)
 
 Nu har jag äntligen nått mitt mål, jag har fått ett sms från Herman och nu ska jag precis börja med uppdragen som leder in i Epona! Det var ett tag sen jag gjorde de uppdragen på något av mina konton så det ska faktiskt bli lite kul att göra dem igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: