Gallant Unicorn

En tråkig på SSO

Idag är en sån där dag där jag verkligen har noll motivation till att göra någonting alls. Jag spelade in en kort video där jag visar upp mitt hemstall och mina hästar med lite engelsk text till eftersom jag har en hel del följare om prenumeranter som inte förstår svenska och sen... Ja där dog min inspiration... Jag gjorde några banor med min nyaste häst, hackade lite sten i Epona och sen tog jag hem en av mina Welshponnyer.
En sak som är bra med min hästköparmani är att jag alltid kan variera mig med hästar och ponnyer till mina bilder och videor, är inte den här ponnyn helt bedårande?

Jag tycker att just Welshponnyerna är roliga att ta bilder på eftersom de har ett så fint steg jämfört med de andra ponnyerna i spelet. De andra är söta men... Ja, det är väl egentligen det enda de är -söta. En uppdatering på de äldre ponnyerna hade varit väldigt välkommet från min sida! Men, jag skulle inte vilja ha samma modell som Welshponnyerna ha på dem så hur det skulle gå till vet jag inte riktigt.
Tills vidare får jag helt enkelt hålla till godo med mina Welshar!

Vad har ni hittat på idag? Har ni fint väder? Här är det strålande sol i en timme, sen åskar det och sen går det över i spöregn. Så egentligen är det perfekt väder för att mysa i soffan med en filt och en bra film...

Kommentarer
Postat av: Sally monsterlake

Du vet... börjar ju skolan imorgon ... såe bara njuter ^^

2016-08-14 @ 16:40:58
Postat av: Eleanor

Har inte gjort något typ hah skolan börjar snart sååå deppar typ sönder cx

2016-08-14 @ 16:49:45
Postat av: Riley Candlestar

Blev Lifetime idag så passade på att köpa en ny frieser och en apaloosa som först skulle vara sto men fick bli valack cx
Funderar på att köpa en welshponny också, har du något förslag?

Svar: Åhå, vad kul! Jag personligen är väldigt svag för den bruna :)
ssohaley.blogg.se

2016-08-14 @ 17:08:56 - http://www.rcandlestar.blogg.se
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Tja om du tycker att spöregn hela dagen är fint väder tja då är det fint ;)

Svar: Hehe jag gillar ju när det regnar :P
ssohaley.blogg.se

2016-08-14 @ 17:47:50 - http://jorvikelisa.blogg.se
Postat av: Kaffeälskare

Jag har mutat min mamma med pengar så att hon skulle gå ner och köpa Starbucks kaffe till mig, ehe...

2016-08-15 @ 18:41:09
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Tja det är väll okej men inte om man verkligen vill gå ut :))

2016-08-16 @ 19:11:34 - http://jorvikelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: