Gallant Unicorn

Han är ju ganska fin ändå...

Jag vet inte vad det är som gör det, men av någon anledning så har jag lite svårt för de större hästarna i spelet. Shirehästarna, Nordsvenskarna och Tinkerhästarna. Jag är flera av de lite större hästarna men jag rider väldigt sällan runt på dem. Jag plockade hem min Shirehäst Megawarrior och fotade honom lite, han är ju fin!
 
För övrigt så har jag kommit på mig själv med att smyga runt vid den Gamla Stormgården.
Jag älskar att löven på träden är så vackert gula och att det ligger löv på marken där, det är så tyst och stämningen där är nästan lite dyster? Om jag inte missminner mig så ska gården ha tillhört Harald (som jag aldrig kan komma på efternamnet på) tidigare? Hur som helst, jag tycker den här platsen är så mysig!
Undrar om löven på marken kommer täckas av snö i vinter? Åååh, snööö! :D
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Shires är så stora, du ser minimini ut!

2016-08-13 @ 21:53:08 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Alexandra Goldnose

Har inte någon större häst för jag har tyckt att de sku kännas för "klumpigt" man ser ju jätteliten ut på den haha :)

2016-08-14 @ 15:32:04 - http://nouw.com/goldnose

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: