Gallant Unicorn

Hösten är (typ) snart här och jag spenderar dagarna inomhus

Min abspöuta favoritårstid är hösten! Jag älskar den kalla luften och alla färger på löven och gräset.
Tyvärr så blir min sjukdom mycket värre på hösten. Och just nu är jag väldigt förkyld så jag får spendera dagarna inomhus. Jag vet inte om det är jag som så väldigt gärna vill ha höstväder att jag tolkar vartenda litet fallet löv som att hösten är på väg eller om det faktiskt är höst nu? Det är kyligt, regnar och gräsmattan har börjat täckas av löv. Sen om det är för att det varit torrt eller om det faktiskt är så att det börjar bli höst vet jag inte ehe...
 
Jag har myst runt inne i Gyllenåsarnas dal idag, då kan jag njuta av höstfärger på träden utan att gå ut ehe.
 
Hur som helst, eftersom jag är förkyld så vill jag egentligen inte göra annat än att mysa i soffan med massor av filmer och serier, men Amanda Wolfdaughter och Nina Bunnystorm har inflyttningsfest idag och jag tänker banne mig inte missa den. Hoppas jag inte smittar folk bara. Jag blir så trött när jag är sjuk så jag lär mysa ned mig någonstans och somna...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Inte för att detta har något med inlägget att göra,men är Nina & Amanda kompisar som bor ihop elr är de ihop?

Svar: Nina och Amanda delar lägenhet, men de är inte tillsammans utan de bara bor ihop 😊
ssohaley.blogg.se

2016-08-19 @ 17:47:49
Postat av: Yvonne Sweetwood

Neej jag vill också att det ska börja bli höst här.. Regnar mkt här men bor i gbg så det är inget direkt höst-tecken haha

2016-08-19 @ 23:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: