Gallant Unicorn

Intervju med Elsa Shadowstar

Elsa Shadowstar
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Är inte helt säker, tror någon gång under 2013... 

Är du StarRider? 
Japp, är lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja, jag är med i den fantastiska kubben Clay Feathers som ägs av Ida Lionlord! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Vet inte, kanske till en fux istället för min skimmel men hade nog saknat min fina Peacestar...
 
Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar i princip varje dag, 1-2 timmar kanske. 

Spelar du några andra spel? 
Jag spelar Minecraft. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Enkelt, klubben :D 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min welshponny Moonfaith "Luna". 

Har du någon förebild i spelet? 
Nej jag tror inte det... 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Oftast musik eller yt-klipp. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
MacBook Air och någon stationär dator(vet inte vad den heter). 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Tror de flesta vet om denna men jag älskar Esmes blog monokerus.se 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Skulle gärna se Haflinger eller någon större ponny som Connemara eller New Forest som skulle vara lika snabba som stora hästar! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Hmm, vet inte allt har varit fantastiskt men när jag gick med i Clay Feathers är nog mitt svar. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Väldigt flummig med vet var gränsen går,tror jag... 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag sökte på hästspel online och hittade då sso! 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag har hemstall i Valedale, mitt klubbstall. 

Önskefunktion i spelet? 
Ååå svår fråga, skulle vilja kunna byta vinkel så man kan se från ryttarens perspektiv och liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: