Gallant Unicorn

Intervju med Klaudia Candlebell

Klaudia Candlebell
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sen Juli 2015. 

Är du StarRider? 
Japp, LifeTime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är Ridlärare i klubben Princess Horsemen. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nja, kanske, jag gillar min skimmel men jag kanske skulle vilja ha den gråa färgen! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar 1-5 timmar om dagen ungefär. 

Spelar du några andra spel? 
Jag spelar The sims 4 också. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Alla vänner, klubben och hästarna är nog viktigast. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag älskar min Islandshäst Blueberry aka Bella men jag tror min favorit är min Morgan Thunderborn aka Thea. 

Har du någon förebild i spelet? 
Nja, inte direkt. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag brukar lyssna på dina levlings häng när jag levlar och så men annars brukar jag ha ljudet från spelet på. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en Macbook Pro. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser din och Esmes blogg. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Shetlandsponny och Mustang. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag blev Starrider för första gången och när jag köpte min första ponny. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är nog den Knäppa i själva spelet men i Klubben är jag nog den seriösa haha. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag blev så galen av all sso reklam som kom upp så jag kolla in det till slut och nu spelar jag det dagligen. 

Vart har du ditt hemstall? 
I Valedale eller i Vingården (det varierar) 

Önskefunktion i spelet? 
Uppdatering av hemstallen och jag vill ha ett ställe i sso som det finns typ 2 ridhus och riktiga tävlings hinder. Då kan man ha tävlingar och ridlektioner där. 

Älskar dig Haley <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: