Gallant Unicorn

Intervju med Mandy Macforce

Mandy Macforce
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?  
Sedan 31 oktober 2015. 

Är du Star Rider?  
Ja, Lifetime. 

Är du med i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är klubblös för tillfället. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?  
Jag är inte helt nöjd med den jag har, så om jag skulle få välja en annan skulle det bli den apelgrå eller fuxen. 

Hur ofta och hur länge spelar du?  
Beror på om jag har tid. Ibland blir det bara ca 5 min och ibland kan jag spela i flera timmar. 

Spelar du några andra spel?  
Jag spelar även The Sims 4.  

Vad är det viktigaste för dig i spelet?  
Mina hästar! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?  
Firestone - mitt fuxfärgade engelska fullblod. 

Har du någon bästa vän i spelet?  
Min bästis är Hazel Eaglegirl. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?  
Om jag levlar har jag musik på, annars har jag bara ljudet från spelet. 

Vad för sorts dator spelar du på?  
En MacBook Pro.  

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?  
Jag läser din och Esme Silverforces. 

Önskeras i spelet?  
Finsk häst! 

Ditt bästa minne ifrån spelet?  
När jag fick Lifetime-medlemskap! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är ganska blyg av mig. 

Hur kommer det sig att du började spela?  
Jag hittade en reklam på nätet och ville testa spelet. 

Vart har du ditt hemstall?  
Just nu i Fort Pinta, eftersom det är nära till allting. Men jag trivs bäst i Valedale. 

Önskefunktion i spelet?  
Att få välja vädret och att kunna rida dressyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: