Gallant Unicorn

Intervju med Meja Crazyrock

Meja Crazyrock
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat? 
I ca. 2 år men bara varit lifetime sen 1 april 2016. 


Är du StarRider? 
Japp Lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Impossible Owls sen 7 juni. 


Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Jag älskar min starthäst men skulle kanske villa byta kroppsfärgen till lite mörkare brun! 


Hur ofta och hur länge spelar du? 
Så mycket som det går och jag orkar. Har bara massa dagliga att göra just nu så längtar tills jag blir populär med solens cirkel. 


Spelar du några andra spel? 
Minecraft och sims! 


Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Jag älskar huvudstoryn, spela med vänner och bara rida runt, Sen är tävlingarna väldigt roliga! 


Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Åhh, svårt... Jag får nog säga min shire Thunderlady Aka. Thundra och min morgan Lyckycharm Aka. Trollet! 


Har du någon bästa vän i spelet? 
Hedda`"Heddi" Snowfire! Jag älslar att hjälpa henne med uppdrag och sånt! 


Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag har på musiken men när jag levlar har jag antingen på Youtube eller musik. Beror på om jag filmar eller inte. 


Vad för sorts dator spelar du på? 
Lenovo, funkar bra men man kan inte ta skärmbilder så får ha bandicam uppe hela tiden :-/ 


Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser Esmeralda Silverforce(monokerus.se)Emelie Silverhaven & Brigitta Underhand (emlanbretta.blogg.se) Evelina Silverknight (silverknight.blogg.se) och Haley Rainstorm! Sneakar även in på Courtneys blogg ifall hon har uppdaterat. 


Önskeras i spelet? 
Hmm... måste bli Svenskt halvblod och Angloarabiskt fullblod! 


Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag loggade in efter att ha köpt lifetime och sedan kollade i brevlådan och köpte Thundra! Även ett bra minne när jag såg att jag hade råd med Trollet. 


Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag vet inte... stalkar stora klubbar (Sneaky Dragons...) Men annars rider jag bara runt och gör det jag behöver. Vi har sommarlov i klubben och jag hann aldrig vara med på ett event innan det! 


Hur kommer det sig att du började spela? 
Såg på Youtube och tyckte det var kul, sen fick jag inte star rider så jag har väl en cirka 10 konton som jag är helt oaktiv på! 


Vart har du ditt hemstall? 
Jag bor på Steves gård, har inget sommarställe den här sommaren! 


Önskefunktion i spelet? 
Jag vill också ha en ignorera knapp så att man tar bort alla spelare. Sen ska man kunna välja att ha kvar dem i tex. klubben, gruppen eller ens vänner. Vore så smidigt när man ska spela in en film på sso eller ha lektion i riduset.

Kommentarer
Postat av: Allison Underhurricane

Bara jag som skulle vara taggad ifall det kom Finsk häst och Finska varmblod? :D

2016-08-09 @ 07:25:33
Postat av: Allison Underhurricane

Bara jag som skulle vara taggad ifall det kom Finsk häst och Finska varmblod? :D

2016-08-09 @ 07:25:39
Postat av: Meja Crazyrock

Haha, skitlängesen. Jag är klubbägare i Furious Pearls och är klar med solens cirkel. Nu väntar sprickorna! Och till Allison - Finsk häst finns i de gamla star stable spelen så inte helt omöjligt att de kommer!

2016-08-10 @ 06:33:02 - http://mejacrazyrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: