Gallant Unicorn

Intervju med Nadine Duskwater

Nadine Duskwater

För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat sen någon gång efter midsommar 2014. 

Är du StarRider? 
Ja, jag är Life Time. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är medlem i Prime Heroes, server 2, Marsmallow Clouds. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nja, jag gillar min starthäst som den är. Men jag är inte jättenöjd med mannen och svansen. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar för de mesta varje dag, de kan vara från fem minuter till flera timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Ja. Jag spelar The Sims 4, Star Shine Legacy och Minecraft. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Det är nog huvuduppdragen, vänner, klubben och hästarna. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Det är min starthäst, Icestar. Han är ett Jorvikiskt Varmblod. 

Har du någon förebild i spelet? 
Nej, de tror jag inte i alla fall. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
När jag gör uppdrag har jag alltid ljudet från spelet. Men när jag levlar lyssnar jag på typ levlingshäng eller lyssnar på musik, bara för att de inte ska bli så tyst. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på flera datorer. Två laptops från Acer. En stationer från Samsung och en iMac. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ja, jag läser ganska många bloggar. Den här, Esmeralda Silverforces, Evelina Silverknights, Emlan & Kims, och ibland tittar jag in på Courtney Silverhills. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Jag vet inte riktigt. Typ gotlandsruss. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag blev Life Time & sprang till Life Time shoppen och hämtade ut alla kläder. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är nog den tystlåtna men ändå den seriösa. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
För att göra en lång historia kort. Så såg jag en kompis spela, fick testa, skapade en egen gubbe, blev fast. 

Vart har du ditt hemstall? 
Jorvikstallet. 


Önskefunktion i spelet? 
Att man ska kunna dölja andra spelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: