Gallant Unicorn

Jag kan inte uppdatera från dator

Anledningen till att det varit lite tomt här är att jag fortfarande får upp en bild där det står att jag inte har någon internetuppkoppling när jag försöker posta inlägg... Så jag har fler inlägg som ligger sparade som utkast nu. Vi får väl se när jag får posta dem... Visst jag kan uppdatera via min mobil (som jag gör nu) men det blir liksom inte samma sak. Jag föredrar att skriva från datorn, det känns liksom lite mer seriöst? Hur som helst, jag vill inte låta bloggen stå tom så jag tänkte berätta vad jag gjort på SSO idag. Jag har loggat in, tagit bilder på min nya häst, svarat på brev, pratat med andra spelare och sen loggade jag ut igen haha! 

Just nu så fokuserar jag mest på att spela in videor men jag kommer att ha mer att göra och uppdatera om sen när eventen med klubben drar igång igen efter sommaruppehållet! 


Kommentarer
Postat av: Tilde Miststorm

Har du testat att klicka flera gånger på publicera knappen? Det brukar oftast funka för mig.

Svar: Jag har spammat den där knappen men det funkar inte ändå :(
ssohaley.blogg.se

2016-08-26 @ 06:31:00 - http://miststorm.blogg.se
Postat av: Tilde Miststorm

Ungefär ssmtidigt började mina länkar bugga ur, så nu fungerar inte mina länkar längre! Har du någon aning om hur jag kan lösa det? :/

Svar: Jag har ingen aning :/ känns ju som att blogg.se har lite problem
ssohaley.blogg.se

2016-08-26 @ 23:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: