Gallant Unicorn

Jag och Telia är inte bästisar idag

Jag tror jag nämnt tidigare att jag haft problem med att jag inte haft någon täckning på min telefon va?
Har haft helt värdelös mottagning i snart två månaders tid. Senaste veckan har vårt internet ballat ur. 
Jag försökte ladda upp en video innan, den skulle ta 8 timmar att ladda upp. Och den laddades inte ens utan stod bara still... Vanligtvis brukar det ta ca 1 timme att ladda upp en levlingshängvideo (de blir ju ganska långa = stor fil att ladda upp) men nu vet jag inte vad jag ska göra.
Vi har blivit lovade fiber i början på 2017. Hur ska jag stå ut tills dess? 
Tänkte att jag kan väl ändå spela lite nu under kvällen då. Hann leta lite stenar och fota ett par spelare med en fin outfit sen hände det här:

Mitt känslomässiga tillstånd just nu:
😪😢😡👺😭😩😓

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Feel ya

2016-08-07 @ 20:42:49
Postat av: Amedea

När vi fick fiber blev inget bättre (vill inte va nån glädjedödare nu ehe)

2016-08-08 @ 09:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: