Gallant Unicorn

Min riddare fick komma hem

Jag har ju ganska många hästar, ehe, och många av dem blir tyvärr lite bortglömda... Men flera av mina hästar betyder lite extra mycket för mig. En av de hästarna är Dragonknight. För länge sedan så dubbade Evelina Silverknight honom till riddare i Silverglades slott! Tyvärr hittade jag ingen bild på det nu, men jag vet att jag har en sparad så jag ska leta fram den senare! 
Hästen jag syftar på är den här:

Trots att jag haft honom länge och han är lite kantig, har världens största mun och långa öron så kan jag inte släppa honom... När vi fick veta att vi skulle kunna köpa nya hästar (vi visste inte alls mycket om hur hästarna skulle se ut eller vara för raser, bara att vi skulle kunna köpa fler hästar) så tjatade jag hål i huvudet på stackars Violet Crazypaw om hur gärna jag ville ha en svart häst. Det dröjde ända tills den här Oldenburgaren gjorde entré i spelet, men jag fick min svarta häst till slut! 
Kanske är det därför jag är så fäst vid just Dragonknight? Han var min drömhäst i spelet! 


Kommentarer
Postat av: Violet Crazypaw

Kära finaste du, mitt hål i huvudet täpptes igen ganska fort när jag fick höra på ditt beundrande snack om honom ;)
Hahah. Kommer du ihåg mitt lilla uppspelta moment när araberna kom? :D

Svar: Hahah åååh ja!! "Titta han tittade på mig!!!!" ❤️
ssohaley.blogg.se

2016-08-29 @ 03:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: