Gallant Unicorn

Ses vi ikväll?

Klockan 20.00 så kommer många från Sneaky Dragons att befinna sig vid Äppellunden för att fortsätta firandet av klubbens treårsdag! Vi kommer även att livestreama allt, sök på twitch.tv/sneakydragons så hittar du sidan! Du behöver inte ha ett konto på twitch för att titta på streamen och det är helt gratis. Jag hoppas på att få träffa så många som möjligt och prata lite, det är så svårt att bestämma en tid annars bara så där tycker jag... 

Annars då?
Jag har spenderat någon timme på att sätta ihop outfits till en outfitvideo  men den får jag nog göra klart i morgon. Eftersom jag var uppe så tidigt så är jag rätt så trött nu så jag tänkte vila en stund innan vi börjar streama för när jag är trött kan jag inte hålla munnen i styr ehe...

Levlade lite med Therese Fishgirl i morse med, men fick inte med henne på bild? Haha förlåt Fisky jag är en dålig vän... Tänkte försöka fjäska till mig ett gästbloggningsinlägg (eh, är det ens ett ord?) från just Therese.
Skulle ni som läser gilla det eller är det här med gästbloggar totalt ointressant? 

Kommentarer
Postat av: Andrea Applecamp

Jo, det är roligt med gästbloggarna 😊😊

2016-08-12 @ 17:56:04
Postat av: Charlotte Masterwater

Ja för gästbloggar! :D

2016-08-12 @ 18:27:00 - http://charlottemasterwater.weebly.com
Postat av: Meja Crazyrock

Gästbloggning har du på sätt och vis från intervjuerna men kanske ett inlägg från någon i SD varje lördag? Eller tänker du vem som helst?

Svar: Vem som helst som spelar SSO och har något vettigt att skriva om :)
ssohaley.blogg.se

2016-08-12 @ 18:37:17 - http://mejacrazyrock.blogg.se
Postat av: Ashley Foghill

Ja vad kul med någon som gästar ;D

2016-08-12 @ 20:21:03
Postat av: Zsuzsanna Silverrock

Skulle gärna vela läsa Fisky gästblogga :D

2016-08-12 @ 20:24:04 - http://silverrocksso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: