Gallant Unicorn

Dagens gåva, hur fin?

Jag tror att vi alla gillar att få saker gratis, eller?
Om sedan sakerna är sjukt snygga så är det ju bara en bonus! Har ni sett benlindorna som vi får i kalendern idag?
 
H0L3GWR4PS
 
Jag älskar ju de här benlindorna som påminner om benskydd, och jag kan redan nu föreställa mig hur snygga de här som vi fick idag kommer bli i en outfit. Intressant färgval dock, jag personligen ser inte lila som en julig färg. (De ser typ ut som de lila skydden i samma modell bara att de satt en snöflinga på dem?) Men, allt behöver ju faktiskt inte vara juligt bara för att det är jul? Snygga är de hur som helst! 
 Update: Jag kollade på benskydden på min laptop, den är lite speciell och färgerna stämmer inte riktigt.
Så jag tror att benskydden är mer blå än lila, det var natt i spelet när jag väl kunde logga in och titta så jag får helt enkelt lita på er som skrivit att de är blå och inte lila haha!
 
Jag har sett att det är flera som har problem med att skriva in koderna, men jag har bara kopierat koden som står i rutan och sedan klistrat in den och jag har inte fått upp att koden är ogiltig på något av mina konton.
Så jag tror att det är viktigt att man inte byter ut bokstaven O mot siffran 0 till exempel, utan mitt tips är att kopiera koden istället för att skriva av den :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Kopierar koden för jag är laaaat. Men benskydden var ju hur fina som helst!

2016-12-21 @ 12:23:04 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Nora

ÅHHHH
Tack Janni nu såg jag att det var en nolla!!

2016-12-21 @ 14:23:43
Postat av: Karla Dolphinwood

Hade inget problem med att skriva in koderna på mitt huvudkonto eller andra konto, dock så fick jag inga grejer på posten på mitt andra konto. Min syter har samma problem fast hon fick iaf några av grejerna.
Har skickat in till support.

2016-12-21 @ 17:44:36 - http://karlaandpixelhorses.blogg.se/
Postat av: Rose Shadowlee

Whut?! För mig är benskydden blå O.o
Har vi en sånn där klänning situation igen XD

Svar: Haha oh noooooo, not the dress! :O Ehe jag tror det kan bero på att jag spelade min min laptop i morse, den är lite... Speciell? Tror det är färgerna på den som spökar :P
ssohaley.blogg.se

Postat av: Renen%20Eveningknight

ÅÅÅH! Vilken fin design du har nu! Vintrig, julig och fin!

2016-12-22 @ 14:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: