Gallant Unicorn

En liten bortglömd häst

Något jag verkligen gillar med det uppdaterade hemstallet är att det är så mycket smidigare att variera hästarna som man har hemma i stallet nu. Och det är så skönt att hästarna alltid är på bra humör oavsett om de stått i stallet eller varit i hagen. Ja, i alla fall för mig som alltid har stallhjälp...
 
Idag fick en av mina Urhästar komma hem och följa med på äventyr. Vi ska göra julbestyr och sen får vi väl se om det finns några nya belöningar i tomtens säck till oss! Om inte annat så är det ju alltid kul med lite extra Shillings. Jag tror aldrig jag haft så här mycket Shillings innan, jag som nästan enbart köper saker för Starcoins annars har köpt en hel del ny utrustning för Shillings sedan julbestyren kom. Perfekt att sälja de sakerna man redan fått ju! 
Dock så är jag lite ledsen över att det bara verkar finnas en enda liten monokel och att den är rosa... Jag hade älskat att springa runt med en silverfärgad eller svart monokel och se fancy ut!
 
På tal om att vara fancy...
Var det bara jag som drack druvjuice och liknande ur vinglas och låtsades att det var rött vin när jag var liten?
(Haha nu när jag faktiskt är gammal nog att dricka vin så gör jag det aldrig haha!
Men druvjuice dricker jag fortfarande, dock ur vanliga glas!) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Simone

Monoklar! Måste bara säga att jag tycker det är kul att det finns nån mer som gillar dem ^^

Svar: De är ju så himla coola! :D
ssohaley.blogg.se

2016-12-25 @ 23:05:24 - http://ssosimone.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: