Gallant Unicorn

En snygg uppdatering av SSO-appen

Har ni som har/använder SSO-appen (Star Stable Friends) sett att det har kommit en uppdatering av den?
Två funktioner som jag tidigare har saknat har lagts till och hela appen har fått ett lyft!
 Så här ser startsidan ut nu, alltså nyheterna...
Klickar man på nästa ikon så kommer man till spelets Youtube och Instagramkonton...
 
Och nu till det bästa, man kan köpa stallhjälp via appen nu!
 Man kan även köpa Starcoins,
dock så är det kopplat till iTunes store så jag vet inte om jag kommer att använda den funktionen...
Men smidigt att den finns!
 

Kommentarer
Postat av: Sally

Jag dööör, Köpa stallhjälp genom telefonen! <3

2016-12-20 @ 23:04:01 - http://sallygladehall.blogg.se/
Postat av: Felicia Eveningwright

Ååååh! *_*

2016-12-21 @ 08:04:58
Postat av: Hazel Whalegirl

Gud vilka skumma antal sc man kan köpa haha

2016-12-22 @ 14:25:43
Postat av: Amelia Eaglefeather

Min sso app uppdateras inte, vad är det som är fel?

Svar: Jag har ingen aning, det var bara att uppdatera den för mig :/
ssohaley.blogg.se

2016-12-23 @ 10:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: