Gallant Unicorn

Hoppsan

Har ni märkt att boxdörrarna stängs mycket fortare efter den här veckans uppdatering?
Jag och Pearl fick lära oss det den hårda vägen, jag hann inte in med hela hästen innan dörren stängdes och då fick vi en liten flygtur upp på höloftet. Eller, halmloftet?
Skumt att det ligger så mycket halm där men att hästarna inte har någon halm alls i boxarna haha!
 
Nu när jag ändå var där uppe så kunde jag ju lika väl titta lite, Pearl fick dock stanna kvar.
Jag ville inte tappa ned henne i stallgången...
 
Jag älskar hur solen skiner in genom alla fönster,
det ser ut som en sån där morgon med riktigt vackert väder!
 
Hur mysigt hade det inte varit om vi hade kunnat övernatta på höloftet?
Tänk att vakna där i den rena halmen av att solen lyser en i ansiktet, och medan man
står där och morgonstretchar så ser man sina vackra hästar äta sitt morgonhö (som stallhjälpen förhoppningsvis har kommit ihåg att ge dem, det har varit lite sisodär med det på senaste tiden...).

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Ja, jag stör mig på att hästarna inte har någon halm i boxen!

2016-12-09 @ 11:49:51 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Doris Dogforest

Ifall du fastnar i ditt hemstall är det bara att trycka på telefonen, där finns det en knapp som det står "Återvänd till entrén" på;) Såg dig ju fastna i hemstallet när Sunwarrior var i foderkammaren:)

Svar: Hehe jag upptäckte det senare :P
ssohaley.blogg.se

2016-12-10 @ 08:27:11
Postat av: Nora

Jag me

2016-12-10 @ 16:57:31
Postat av: Esther Loudfield

Hej!

Jag undrar om jag får låna dina levlingshängs videor och lägga upp på min blogg ibland lite sådär? Skriver självklart att det är dina videor och kan länka till din blogg eller youtube-kanal om du vill det

// Esther

Svar: Ja absolut, gör det du :)
ssohaley.blogg.se

2016-12-10 @ 21:31:13 - http://estherloudfield.blogg.se
Postat av: Esther Loudfield

Tack så mycket! :)

2016-12-11 @ 16:48:58
Postat av: Eva Bunnyland

ÅÅÅÅÅÅH, håller helt med dig <3

2016-12-12 @ 19:40:50 - http://evab.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller verkligen med!!! Jag vill att hästarna ska kunna äta mat ur sina krubbor eller hönät! Med täcken på sig på vintern ksk!

2017-08-17 @ 05:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: