Gallant Unicorn

Idag fyller Haley Rainstorm och Thunderdancer 5 år!

Tänk vad fort tiden har gått, fem år är ändå lång tid? 
 
Jag var ju redan relativt säker på när jag skapade mitt konto, men jag var ändå tvungen att dubbelkolla så jag frågade supporten och det visade sig att jag mindes rätt!
 
Kommer ni ihåg när det såg ut så här? Det kändes så personligt på något sätt!
 
Tyvärr så försvann ju mina allra första bilder från spelet när min gamla dator dog (vila i frid)...
 
Så, vad har jag gjort under de här fem åren? Ett litet urplock:
 
Valt SSO framför WoW, något jag inte ens kunde föreställa mig att jag skulle göra i början.

Köpt och levlat över 100 hästar. Då räknar jag med dem som jag sålt och de jag har på
mina andra konton med...

Träffat och lärt känna några av mina absolut närmaste vänner.

Skapat en Youtubekanal som jag faktiskt hållt aktiv! (Förvånad över det själv haha!)

Lärt mig redigera videor och lärt mig Sony Vegas med hjälp av Youtube, skam den som ger sig!

Skapat ett konto på Instagram som med tiden samlat ihop en följarskala på över 20 000.

Skapat den här bloggen, och hållt den aktiv.
 En av mina första headers på bloggen...
 Så här såg det ut när man loggade in (via hemsidan!!!) förr, varför jag fotat min skärm vet jag dock inte haha!
 En av mina senaste bilder. Fina Sture, hon har (som många andra från spelet) en speciell plats i mitt hjärta!
 Min fina starthäst Thunderdancer.
Tänk att det är fem år sedan jag satt där och valde hans färg och namn, så här i efterhand är jag glad att jag
lade ned tid på att skapa en häst jag tyckte om. För då när jag satt där och klickade runt på den där rosa
hemsidan så hade jag ingen aning om att spelet jag var på väg att registrera ett konto på skulle få en så pass
viktig del i min vardag som SSO faktiskt fått.
 
Tack SSO för de underbara minnena, de roliga uppdragen och ett tidsfördriv som hjälpt mig att 
hålla mig
flytande under mörka perioder❤
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Grattis på femårsdagen! Själv har jag inte ens varit med ett år, haha!

2016-12-11 @ 15:13:20 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Maria Nightgirl

Vad frågar du supporten? Er det bara att skriva "När skapades mitt konto?", eller måste du skriva en lång grej? Ursäkta min dårliga svenska, jag är från Norge! Tack för svar.

Svar: Jag skrev: ''Jag skulle vilja veta när mitt konto skapades.'' Jag tycker din svenska är bra :)
ssohaley.blogg.se

2016-12-12 @ 15:42:19
Postat av: Eva Bunnyland

Gick upp i level 18 nyligen och det kändes ganska stort för mig, men fem år, haha xD Nej då var jag fem år gammal, haha!

2016-12-12 @ 19:39:34 - http://evab.blogg.se
Postat av: Eva Bunnyland

Grattis!
Har också ställt den frågan, vi får se när jag får svar ;D

2016-12-15 @ 16:19:02 - http://evab.blogg.se
Postat av: Ruby Dolphincake

Haha, minns den tigrerade hästen, var helt kär i den haha, och stalldörren man tryckte på när man skulle logga in var ju för mysig :D

2017-01-01 @ 19:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: