Gallant Unicorn

Intervju med Audrey Bluelee

Audrey Bluelee - 27 aug
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sedan april -16. 

Är du StarRider?
Japp, Life Time. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Ja, Comet Hawks. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Ja, ett Engelskt Fullblod. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Nästan varje dag i 1-3 timmar. 

Spelar du några andra spel?
Ja, The Sims 3. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Att det är underhållande. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Mitt Engelska Fullblod Haylord är min favorit.
 
Har du någon förebild i spelet?
Nej, det har jag inte. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Det varierar, oftast har jag ljudet på. 

Vad för sorts dator spelar du på?
En stationär HP-dator. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag läser tre bloggar; Haley Rainstorm, Esme Silverforce och Evelina Silverknight.
 
Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Mustang. (Den här intervjun kom in innan Mustangerna kom till Jorvik...)

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag blev antagen till klubben! 
 
Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag har inte många vänner i spelet som jag hänger med så fort vi är online samtidigt, men jag har heller inte riktigt det behovet heller. Jag håller mig till mitt och söker kontakt med andra när jag känner för det. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag såg videor på YT och blev intresserad att testa, sen så kunde jag inte sluta x) 

Vart har du ditt hemstall?
Fort Pinta. 

Önskefunktion i spelet?
Att man kan zooma in och framförallt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: