Gallant Unicorn

Intervju med Brigitte Undermountain

Brigitte Undermountain - 15 aug
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sen oktober 2014. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är medlem i Dragon Tide. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, jag gillar min Bluemountain för mycket. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag brukar spela från 1 timme till kanske 4-5 timmar. Vet faktiskt inte. 

Spelar du några andra spel? 
Jag spelar roblox. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Klubben och vänner. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min starthäst. Han heter Bluemountain och är ett jorvikiskt varmblod. 

Har du någon förebild i spelet? 
jag tycker Haley Rainstorm är rolig, så jag säger Haley Rainstorm. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag har aldrig på ljudet, jag sitter och lyssnar på musik. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en Asus laptop. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser Haley Rainstorms och Evelina Silverknights bloggar. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Jag vill ha hannoveranare i spelet. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag fick lifetime. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är den som levlar hela tiden. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag hittade starstable på internet nån gång sommaren 2014. 

Vart har du ditt hemstall? 
Just nu har jag mitt stall i New Hillcrest. 

Önskefunktion i spelet? 
Kunna ha mer hästar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: