Gallant Unicorn

Intervju med Connie Silversea

Connie Silversea - 12 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sen hösten 2015 

Är du StarRider?
Ja, Förnyas varje månad 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Ja, jag är Klubbledare i Shady Dinosaurs och Trivs där jätte bra :) 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej, älskar min starthäst 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Beror på, ibland spelar jag 3 timmar varje dag och ibland en gång i veckan 1 timme. 

Spelar du några andra spel?
Spelade Minecraft ett tag me nu spelar jag mest sso 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Huvudstoryn! jag älskar huvuuduppdrag och blir jätteglad när jag får forsätta med de 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Åh, svårt! Men nya morganhästen, min heter Chip Cookie Eller min starthäst Tigerchampion 

Har du någon förebild i spelet?
 
Ja, du! Eller Esmeralda Silverforce 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Jag har oftast på ljudet från spelet, men ibland lyssnar jag på musik i lurar samtidigt som jag spelar 
 
Vad för sorts dator spelar du på?
Oftast på HP men ibland på mac, HPn laggar inte alls medans mac laggar lite mer 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Läser inte bloggar varje dag, men ibland tittar jag in på din blogg, ibland på Esme Silverforce och ibland Courtney Silverhill, sen har klubben jag är med i en blogg och den läser jag vardagligen 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Lipizzaner! Men det kanske kommer snart eftersom många tror att sso`s Snekpeak är en Lipizzaner 

Ditt bästa minne i från spelet?
När vi hade event med klubben kl 8 typ, men alla kom vid 9, sen flummade vi runt till 11 på kvällen! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag är klubbens pratglada, utan tvekan. Jag kan plötsligt mitt under ett event bäretta om varför skolmaten var så äcklig i torsdags i 20 minuter 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag testade ett spel som en kompis visat för mej, och en reklam kom upp för starstable. Jag tyckte det verkade intressant och jag testade, och blev direkt fast! Om inte den reklamen hade kommit upp hade jag inte känt mina bästa vänner som jag fick genom spelet 

Vart har du ditt hemstall?
Jag brukar ha hemstall i Jorvikstallet, men just nu har jag hemstall hos steve, Det ligger ju så centralt! 

Önskefunktion i spelet?
Att man skulle kunna ta bort alla andra förutom sina vänner och klubben genom en knapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: