Gallant Unicorn

Intervju med Deborah Turtlehand

Deborah Turtlehand - 08 okt
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sen Halloween 2015 

Är du StarRider?
Japp 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Fox whispers legacy 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Njaa gillar min starthäst men den är lite tråkig med sin bruna päls och svart man och svans ;) 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Spelar kanske fyra dagar i veckan. 1-2 timmar. Har ju ingen tid nuför tiden. 

Spelar du några andra spel?
Howrse xD 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Onsdagsuppdateringarna. 

Har du någon favorithäst?
Vad heter den, och vilken ras är den? Min nya lilla Lippizanier som heter GrayHunter. 

Har du någon förebild i spelet?
Näe, Det skulle väl vara ni i Sneaky Dragons kanske. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Lyssnar ofta på musik om jag levlar men om jag bara loggar in snabbt har jag bara ljudet från spelet. 

Vad för sorts dator spelar du på?
Öhmm en stationär dator som duger att spela sso på. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Esme och Haley, annars brukar jag inte läsa några bloggar. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Ett halvblod som ska finnas i färgerna fux, svart och brunt med vita strumpor. 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag började spela i början och jag fick starrider. Då var man ju cool ;) 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Lite ensam, sitter på en finsk server så det är inte så lätt att hitta nya kompisar. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag hade spelat SSL och årstidsryttarna som liten och några år senare kom sso men jag såg det via en annons. 

Vart har du ditt hemstall?
Silverglade 

Önskefunktion i spelet?
Dressyr! Asså tänk vad kul att kunna utvecklas i dressyren och att kunna utföra olika rörelser osv.
Tävla dressyr och arbeta sig upp i klasserna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: