Gallant Unicorn

Intervju med Svea Stargarden

Svea Stargarden - 04 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sen december 2012. 

Är du StarRider? 
Japp, liftime :) 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är ägare i en under bar klubb som heter Wise Doves, wisedoves.weebly.com. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej tror nog inte det, älskar den även om den är lite udda cx 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Det är nog olika varje dag men brukar väl ofta vara inne minst en timme. 

Spelar du några andra spel? 
Ja, jag spelar även Minecraft. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Min klubb och mina vänner! <3 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
För tillfället har jag två favvo hästar: Mistdale aka Mistral (mörk brun morganhäst) och Summercharm aka Chablis (brunt engelskt fullblod). 

Har du någon förebild i spelet? 
Inte riktigt men brukar ofta titta på Haley Rainstorms yt och Courtney Silverhills yt. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
När jag levlar har jag antingen musik eller pratar jag med en kompis samtidigt, men på event eller bara lite häng hit och dit har jag ljudet från spelet. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Inte säker, en nyare modell av HP skulle jag säga? 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag driver ju själv en egen bland annat, ssosvea.weebly.cm (cx) sen läser jag bara denna blogg (ssohaley.blogg.se). 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Absolut Mustang! (Den här intervjun kom in innan Mustangerna kom till Jorvik)

Ditt bästa minne i från spelet? 
Har ganska många men det bästa var nog när jag skapade Wise Doves! <3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är nog en hästsamlare, har mellan 70-80 hästar cx Men under en ridlektion är jag mer seriös men har ett paket humor om det skulle behövas i chatten ;) 

Hur kommer det sig att du började spela? 
En kompis skulle ladda ner det men det gick inte för henne så sen provade jag och blev snabbt förtjust i sso! 
 
Vart har du ditt hemstall? 
För tillfället Vingården, men under sommaren bor jag i Valdale (vet ej varför, blev bara så när en kompis började med det). 

Önskefunktion i spelet? 
Hagar till hemstallen, det kanske dock kommer med uppdateringen av hemstallen som ska släppas i slutet av året? Skulle även vilja ha en miniatyr bild på dom hästar som var på hästön, hade underlättat för mig då jag ibland blandar ihop dom o så cx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: