Gallant Unicorn

Intervju med Tuva Swiftberg

Tuva Swiftberg - 22 aug
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sedan april 2014, men egentligen längre. 

Är du StarRider?
Ja, jag har LifeTime. 
 
Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
En klubb som min IRL-kompis har, Gold Wolves heter den. 
 
Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Jag vet inte, jag älskar ju min startis så mycket! 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Varje dag ca 1 timme. 

Spelar du några andra spel?
Sims 4 och Minecraft, har också spelat alla StarShine-spelen hos min bästa vän. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Det viktigaste är mina vänner, spelar jag inte med dom loggar jag oftast bara in och tar hand om hästarna sedan loggar jag ut igen. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Jag har två, min bruna andalusier som jag fortfarande är kär i och min mörkbruna fjording. 

Har du någon förebild i spelet?
Många i Sneaky Dragons (Inklusive dig såklart!) och Esme Siverforce. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Levlar jag lyssnar jag antingen på musik eller dina levlingshäng, annars har jag ljud på. 

Vad för sorts dator spelar du på?
En vanlig gammal HP-laptop. (Eller den är inte gammal, mer välanvänd.) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag brukar försöka läsa din och Esmes. Men ibland går det bara inte... Heh... 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
När jag började spela skulle jag nog sagt fjording, men nu är det nog någon mindre häst som typ Gotlandsruss. 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag och min bästis sprang omkring på Everwindfälten och klättrade på kullar och jag hittade en kulle som jag inte kunde komma upp på. Då sa jag "Jag tror jag vet hur man kommer upp nu!" men innan jag hann säga klart meningen var min bästis redan uppe på kullen! Jag har jättemånga minnen med henne, men detta var nog det som jag minns mest, just för att hon var så busig! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Den flummiga failaren som gillar att spela på natten. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag var sjuk och sökte på hästspel och BAM så var jag plötsligt i StarStable! 

Vart har du ditt hemstall?
I Fort Pinta. 

Önskefunktion i spelet?
Att man skulle kunna ta med sig flera hästar ut ur hemstallet samtidigt istället för bara en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: