Gallant Unicorn

Jag vill inte lämna mitt hemstall

Är det bara jag som knappt lämnat stallet sedan det gick att logga in och vara inne en stund utan att bli utkastad? Idag verkar servern vara stabil men det verkar som att de löst problemet genom att helt enkelt stänga servern när det är för många inne... Men det är bara att vänta, bättre det än att bli utkastad mitt i ett uppdrag haha!
 
Men hemstallet alltså, det är så himla fint!
 
 Jag har spenderat mycket tid med att sortera om mina hästar och hitta rätt plats för dem. 
Några av mina spanjorer (Welsharna) har fått bo tillsammans på en rad, drömmen hade varit ett stall fullt av bara ponnyer men ja... Jag får nog finna mig i att ha några stora hästar hemma med!
Ponnyerna är ju inte så snabba så det kan bli lite grinigt om man kommer till ett event där man ska tävla i lag och jag har en slö ponny. Inte deras fel att de har korta ben ju haha!
 

Kommentarer
Postat av: Riley

Om man klickar på anslagstavlan, finns en knapp som jag tror heter "Ställ ut hästar" eller liknande. Klickar man där ställs hästarna ut i sina boxar automatiskt, som förut (:

2016-12-03 @ 08:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: