Gallant Unicorn

Jahapp...

 
Något är ju uppenbart knas med spelet just nu, allt jag ville var att logga in och fixa en outfit inför kvällens event. Såg att flera spealre hade en teori om att det beror på att funktionen där man kan värva en vän släppts nu och att det är så många som skapar nya konton just nu så att det blir övertryck. MEN det här verkar ha drabbat alla servers, så jag vet inte?
 
Jag har värvat en vän förresten, min kompis som är livrädd för riktiga hästar ehe... Hon vågade inte gå nära min ponny alls, men hon tycker att hästar är fina så jag övertalade henne att hon skulle gilla att leka med pixelhästar! Men vi får väl se hur länge hon orkar med spelet.
Hon var märkbart upprörd över att man inte kunde döda de andra spelarna. 
Okej, jag tror jag måste sluta försöka göra Starstablespelare av mina WoWspelande kompisar haha!
Men, hon har i alla fall (med lite hjälp från mig och väääldigt många fula ord från hennes sida, det är tydligen svårt att styra en häst...) tagit sig till level 5 nu så det är ju en bit på väg i alla fall! 
 Om du inte har hunnit läsa om den här funktionen så finns det massor av information på nyheterna om den!
Det var ju kanske inte ett så bra första intryck som hon fick av spelet när det kraschar hela tiden...
Men med lite tur så löser det här sig tills dess så jag får fortsätta att titta på film i sängen.
Den här förkylningen verkar inte vilja ge med sig...

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Säg till henne att man kan döda hästarna, om det är någon tröst :)

Svar: Haha det har hon redan lyckats med :P
ssohaley.blogg.se

2016-12-15 @ 18:18:48 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: