Gallant Unicorn

Levling och seriefix

Jag körde på stenhårt för att få klart allt till nästa avsnitt av Onyx,
nu inväntar jag bara rätt ljus för att kunna spela in det sista...
 
Min karaktär har börjat glida omkring jättemycket så fort hon står på marken, det är väldigt irriterande när man försöker spela in en serie och karaktären börjar åka runt bredvid hästen så det tog en stund att få till vissa scener... Och de nya animationerna underlättar inte direkt heller, skulle filma min karaktär när hon stod bredvid sin häst och så helt plötsligt så kör hon in båda händerna i hästen ehe... Men men, det är något jag får träna mer på. Måste försöka timea in precis mellan allt stretchande och viftande haha!
 
Jag har en hel del att spela in och eftersom vi inte vet exakt när snön kommer till Jorvik så vill jag få klart hela avsnittet innan nästa uppdatering, blir ju ett konstigt hopp från högsommar till vinter annars...
Utöver det så har jag levlat min nya häst och gjort juluppdragen på mina andra konton, så mysigt!
 
Och jag är såååå taggad på Jorvik City, vad hoppas du ska finnas där?
 

Kommentarer
Postat av: Rach

Jag hoppas bara att hästarna inte får följa med, haha!

2016-12-04 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: