Gallant Unicorn

Nu längtar jag efter snö i spelet!

Det har varit lite sisådär med julkänslan den senaste veckan för min del. Det har regnat och varit lerigt och inte alls varit vinterväder. Men så i natt frös det till och jag vaknade till 8 minusgrader, pudersnö och strålande sol!
  Dixie och hennes hagkompis Greta (som egentligen heter Emotion Girl haha).
 
Det var en pigg och glad Dixie som mötte mig i hagen när jag gick ut för att hämta henne i morse (de sover inne i stallet, men de får komma ut ganska tidigt så när jag kom dit vid niotiden hade de varit ute ett litet tag...). Det var så mysigt att ta en promenad i solen för trots att det var både minusgrader och snö så var det varmt tack vare solen. Det fick mig att längta efter snö på SSO ännu mer, jag hoppas att det kommer nu på onsdag för hur fint det än är med alla juldekorationer så tycker jag att julkänslan förstärks att snön... Jag undrar om de kommer att lägga in snö i Jorvik City? Vad tror ni?
 Bild från förra året när jag och min kusin myste runt med våra Islandshästar i Epona. 
Jag hoppas dock att det inte blir som förra året när snön ligger kvar på träden där i flera veckor efter snön försvunnit från resten av spelet haha!

Kommentarer
Postat av: Saga

Vi har haft snön kvar sedan mitten av november och som mest -30... kallt ❄️

Svar: Men åh, mysigt! :D
ssohaley.blogg.se

2016-12-12 @ 15:49:40
Postat av: Eva Bunnyland

Ååååh, snöar det där? Så avundsjuk :'( Här är det bara frost typ varannan dag DX Saknar snön, både IRL och i spelet! I början av november så snöade det, sen slutade det ;_;
Hehe, roligt med en häst som heter Emotion Girl men kallas Greta... xD
Jag hoppas att det blir snö i Jorvik City, det blir så mycket mer "realistiskt" då!! <3

2016-12-12 @ 19:36:38 - http://evab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: