Gallant Unicorn

Som om vi inte redan var taggade

 
Kan det bli onsdag nu eller?
Statyerna, fontänen, affärerna - jag vill utforska NU!
Ingen frisörsalong i sikte dock, hur länge sen var det inte vi fick lite nya frisyrer att välja mellan liksom? Men det kanske finns bara att det inte syns på bild? Strunt samma, jag älskar hur det ser ut redan nu! (Man vet att man är en tönt när man blir glad över att det är en ny sorts blomkrukor i ett spel ehe...)
Den största frågan är väl, vad kommer den där arbetsplatsen vi får se i slutet av videon att ha för syfte i spelet?
 Och, en massa gula utropstecken, level 20 innan året är slut kanske? 
 
Nu när trailern är uppe så kan jag ju visa hela den där bilden ni vet, anledningen till att jag inte ville visa den var på grund av det där med bussen. Men, nu finns den ju att se för alla som vill på Youtube...
 
Det verkar alltså som att vi får lämna våra kusar hemma och resa till Jorvik City utan dem. 
Helt ärligt kan jag tycka att det är lite skönt om det blir så, det finns ju så många andra ställen hästarna får följa med till?

Kommentarer
Postat av: Riley

Är inte så insatt i de andra Jorvikspelen, men Leonardo är väl en glass"affär" som fanns i Starshine Legacy? :)

2016-12-05 @ 15:37:48
Postat av: Renen Eveningknight

Jo, det kanske blir skönt att slippa hästarna. Det jag funderar på är om man kommer kunna köpa nya hästar i Jorvik City eller om det är helt hästfritt.

2016-12-05 @ 16:42:46
Postat av: Anonym

Såg ett utruppstecken

2016-12-05 @ 17:11:12
Postat av: Sigrid Winterdotter

TAGGAAAAAAAD

2016-12-05 @ 17:15:47 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Anonym

Vet inte om du såg det men tror att det fanns en möbel affär... där med "opening soon". Och en såndär rockabilly restaurang(med väldigt fin "vågig" sand)? :D och spårvangnar och dark core och och...

Svar: Hihi jo jag såg :D
ssohaley.blogg.se

2016-12-05 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: