Gallant Unicorn

Värva en vän (SPOILER OM DU INTE VILL LÄSA OM DET HÄR ÄN!)

Jag tror att många av er har upptäckt att en ny flik har ploppat upp när man är inloggad på spelets hemsida, det är den här jag pratar om:
 
Klickar man på den så ser det (än så länge) ut så här:
 Men, jag följer spelare från hela världen (så intressant att se hur människor i andra länder ser på spelet) på Instagram och igår på kvällen/natten började prints på den här funktionen att dyka upp tillsammans med en länk till en Tumblrsida (alltså, jag hänger inte mycket på Tumblr, säger man ens sida?).  I alla fall, här är länken!
(Okej, kom ihåg nu att jag inte är så bra kompis med  Tumblr, jag vet inte om det är originalposten).
Jag har printat bilderna för jag tänkte skriva om det som står på svenska, men alla bilder tillhör så klart sidan jag länkade!
 
Om man värvar en vän (jag antar att det fungerar så att man uppger en redan existerande spelares namn och/eller epost när man registrerar sig?) så får man vissa belöningar när den nya spelaren går upp i level.
 
 När den nya spelaren når level 4 så får man 150 Starcoins, och när hen når level 7 får man en sadelväska.
 
När den nya spelaren når level 10 får man en tröja och ett par byxor och när hen når level 11 får man hjälm, handskar och stövlar till samma set.
 När den nya spelaren når level 13 så får man 300 Starcoins och när hen når level 15 så får man en groda.
Enligt uppgift så ska kommer de att testa den här funktionen på FireStar-servern först, jag har ju ett konto där så jag testade att klicka på knappen men får fortfarande upp att funktionen kommer snart...
Så jag vet inte... Får fortsätta testa att klicka på knappen och hålla er uppdaterade!
 
Det här är inget jag kan säga är 100% sant, men det ser ju äkta ut? Vad tycker ni?
 

Kommentarer
Postat av: Riley

Hoppas, låter ju kul haha :D

2016-12-08 @ 07:20:17
Postat av: Daniela zebravalley

Hoppas att,det kommer vara så det ser jätte kul ut :D

2016-12-08 @ 22:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: