Gallant Unicorn

Vi är redo för Jorvik City!

Jag och Thunderdancer har gjort oss redo för Jorvik City, vi hann till och med julbestyren nu på morgonen!
 
Vilket sammanträffande Ed, jag planerade själv att shoppa i Jorvik City senare idag! ( :D :D :D ) 
 
Självklart så har jag ''ridaininyttområdeoutfiten'' redo med, så här ser vi ut:
 
Eftersom jag tror att Thunderdancer kommer att få vänta vid bussen så gjorde jag en mindre ''hästig'' outfit med, måste ju passa in bland alla stadsbor liksom?
 
Jeans och en snygg tröja kan väl inte gå fel? Och så min egen keps så klart, ni vet, H som i Haley? ^^

Kommentarer
Postat av: Selma

Hej, jag la märke till de möbler vi fick och de stängda möbelaffärerna. Jag förstår att du inte vill spoila om det i ditt inlägg men fick du tillgång till någon lägenhet/hus?:3
Älskar dig och allt du gör är fantastiskt!
Kram Selma<3

Svar: Nope ingenting om det än så länge så antar att det kommer längre fram :)
ssohaley.blogg.se

2016-12-07 @ 21:26:40 - http://nouw.com/selmaloudheart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: