Gallant Unicorn

Alla hjärtans dag-breven på Starstable Online 2016

Här är en karta (hoppas ni kan se vad det står) över ställena som jag hittade mina brev på,
antar att det kan skilja lite från person till person med de borde vara på ungefär samma ställe för alla:
 
Och här är det man får från breven + personen de ska till 
 
Nr 1 Slottet - Till Baronessan - Höbal
 
Nr 2 Doyles kyrka - Till Tan - Höbal och picknickkorg
 
Nr 3 på Moorlands strand (nära Mr Cod) - Till Thomas Moorland - Solglasögon och äpple
 
Nr 4 Västkobbens fiskeby - Till Pi - Kärleksmazarin
 
Nr 5 mellan Goldspurs gård och Gröndal i hästhagen - Till Ms Drake- Kaffe med mjölk och rågsandwich
 
Nr 6 mellan Fågelskrämsåsen och Gyllenbladskogen - Till Kapten Brus - Vegetarisk sandwich
 
Nr 7 Valedale - Till Avalon - Benlindor
 
Nr 8 vid stallet i Fort Pinta - Till Polly (vid ponnytävlingen) - Grillset och morot
 
Nr 9 Övergivna bondgården ovanför Moorland - Till en av Dark Core's arbetare på Moorlands strand -Äpple och morot
 
 
När du hittat alla breven får du upp den här texten:
 
(Det spelar ingen roll vilken ordning du hittar breven i.)

Kommentarer
Postat av: Rachel Lionson

Var exakt hittade du brevet i vd? Känner mig helt lost när det känns som jag letat i varje vrå ☹️

Svar: Letade med ett bra tag men mitt var vid brunnen :)
ssohaley.blogg.se

2016-02-18 @ 17:10:03
Postat av: Anonym

TACK<3

2016-02-18 @ 18:10:05
Postat av: Josefine

Jag har inte hittat breven i Fort Pinta eller Valedale, det måste vara en bugg? Texten om att brevet r i närheten kommer inte upp och jag har verkligen letat ÖVERALLT inklusive Hollow Woods, Valedalesjön osv... Vill ha benlindorna :(

Svar: För mig var brevet vid Fort Pintas stall, och i Valedale var det vid brunnen...
ssohaley.blogg.se

2016-02-19 @ 11:28:20
Postat av: INGEN!!!

Vad händer mer när man har hittat alla breven?

Svar: Ingenting :P
ssohaley.blogg.se

2016-02-20 @ 07:49:31
Postat av: Brigitte Undermountain

Jag har enligt mig och en karta hittat alla brev men jag fick inte den texten.

Svar: Konstigt! :/
ssohaley.blogg.se

2016-02-20 @ 08:13:07
Postat av: Wilma Youngforest

Jättegeneröst av dig att göra en sådanhär hjälpsam karta! :D Fast själv är jag för lat för att leta en massa för ett par smörgåsar, haha :)

Svar: Haha åh, näe jag var inte heller så jättesugen på att leta efter smörgåsar... Maten till hästarna använder jag men fikar aldrig i spelet typ så det kändes bara onödigt :P
ssohaley.blogg.se

Postat av: Siri Cathope

Tack för listan! Den har varit väldigt hjälpsam även fast mackorna inte var så exalterande, haha! Älskar verkligen din blogg, hittade den igår men ändå!

2017-02-23 @ 20:40:07
Postat av: Capucine Sandnight

Hej! Jag hittar inte brevet vid baronessans slott och jag har sett klipp, men när jag rider dit finns brevet inte där och jag börjar bli less på att leta och leta och inte hitta något..... en annan fråga var, måste man leta i en speciell ordning och är breven på samma ställe varje år? Hoppas du svarar!!!!

Svar: Breven är inte på exakt samma ställe för alla och vissa brev verkar vara buggade så att de inte går att hitta, det brukar lösa sig när man loggar ut och loggar in igen :)
ssohaley.blogg.se

2018-02-14 @ 12:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: