Gallant Unicorn

Bra jobbat SSO!

Haha nej jag är inte sarkastisk, jag älskar dagens uppdatering!
Möjligheten att kunna se vad som är nytt i gallerian var verkligen en efterlängtad
funktion för många och det känns ju bra att veta att de faktiskt lyssnar på vad spelarna vill!
 
 
De nya kläderna var fina, men jag ''kan'' inte shoppa loss på det sättet jag skulle vilja eftersom det
fortfarande är så fullt i min garderob (de kläderna jag har i väskan är de som inte får plats i garderoben). Jag köpte dock ett par byxor för att göra en lite mer våraktig outfit!
 Ja, nu köpte jag ju ett par långbyxor, men det är ju fortfarande snö på träden  i vissa delar av Epona så
än känns det lite tidigt för kjol och shorts? ^^ 
 
Uppdraget då? Nja, jag vet inte om det ens går att kalla det uppdrag?
Men katterna var ju väldigt söta, och jag tycker att det är bra att de satt lite lägre pris på dem!
 
 
 
 
Jag älskar ju katter så jag kunde inte låta bli att köpa den röda och den vita,
tyvärr så tycker jag att husdjuren i spelet blir lite tråkiga eftersom de bara sitter där?
Men de är ju i alla fall söta när de gör det så jag ska försöka ta med mina på äventyr oftare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: