Gallant Unicorn

Dagens event

Den här veckan är det jag, Haley Underfall och Sasha Duskgirl som håller i eventen!
Vi har valt att inte berätta vad vi ska göra under veckan utan det tas på plats, mjehehe sneaky!
Vi har enbart berättat vad de ska ha på sig och när och vart de ska samlas...
 
Veckans första event var kurragömma i Moorland!
 
De gömde sig utan hästar, jag letade och Sasha och Haley red runt och kollade så att alla
höll sig inom gränserna som vi satt ut... Vi väl väldigt, eh, tydliga med gränserna...
 
Jag fotade faktiskt ingenting under själva eventet, jag hade fullt upp med att leta efter drakar!
 
Det hela tog inte mer än 30 minuter  och Bambi tog hem vinsten! Jag personligen tycker det kan vara rätt skönt med lite kortare och enkla event ibland så vi nöjde oss med det och så kramades vi 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

Eh ja jag förstår verkligen var gränserna är, ja det gör jag, ehm vaddå att jag inte fattar nånting? Nej nej ehm

2016-02-08 @ 22:32:39
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Såg ut att vara jätte kul :)

2016-02-09 @ 05:49:11 - http://jorvikelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: